ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
Του Λευτέρη Λάππα

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Η Ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε σύμβαση παραχώρησης με την Ελληνικόν ΑΕ (με εγγυητή την Lamda Development) η οποία θα κυρωθεί σύντομα από την Βούλη.

Φυσικά όλοι θυμόμαστε την λυσσαλέα αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ ενάντια στην τότε κυβέρνηση Σαμαρά για το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Όλοι οι σημερινοί τσιπροκαμμένοι έσκιζαν τα ιμάτια τους διαδηλώσεις, ομιλίες, λέξεις όπως: προδότες, πουλημένοι, προσκυνημένοι δωσίλογοι ήταν στην ημερήσια διάταξη. Και σήμερα να τι λένε αυτοί οι ίδοι.

Η εκπρόσωπος της κυβέρνησης δήλωσε: “…..δεν είμαστε σε θέση να πανηγυρίζουμε με την σύμβαση του Ελληνικού”. Ο υπουργός Μεταφορών Σπρίτζης δήλωσε : “… 3δις τουλάχιστον έπρεπε να είναι το τίμημα του Ελληνικού” και “Για αυτά που δεν πιστεύουμε, τα κάνουμε με βαριά καρδιά”

Οι Συριζαίοι το κάνουν με βαριά καρδιά και οι Καμμένοι κρύβονται. Ψεύτες, δωσίλογοι, λαοπλάνοι και καταχραστές της εξουσίας.

Άξιοι συνεχιστές της πολιτικής Τσολάκογλου του παππού Πάγκαλου και του Γ. Παπαδόπουλου.

Ας δούμε όμως ,όσο μπορούμε πιο ψύχραιμα, το πόσο ύπουλη και προδοτική είναι η παραχώρηση του Ελληνικού που θεωρείτε το καλύτερο κομμάτι γης σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Καταρχήν η σύμβαση του Ελληνικού ήταν μέσα στα προαπαιτούμενα και απαραίτητη για το κλείσιμο της αξιολόγησης ώστε να πάρουμε την πολυπόθητη δόση.
Πρέπει να τονίσουμε πως από το σχέδιο της κυβέρνησης Σαμαρά έγιναν πολύ μικρές αλλαγές με πιο σημαντική την αύξηση του αντιτίμου κατά 15% δηλ. Από το 800εκ πήγαμε στα 914εκ. Το λέμε αυτό για να καταλάβουμε την συνέχεια του κράτους, την τήρηση των υπογραφών και την υποκρισία των πολιτικών.

Τα περισσότερα στοιχεία είναι από την μελέτη που έκανε το Πολυτεχνείο και παρουσιάστηκε στην Βουλή στις 29/10/12 από τον καθηγητή Νίκου Μπελαβίλα (σημερινός συντονιστής του Κοινωνικού Συμβουλίου για τους πρόσφυγες και αντιπρόεδρο της Επιτροπής του υπουργείου Παιδείας για τη Στήριξη των Παιδιών των Προσφύγων).

Η συνολική έκταση του Ελληνικού είναι 6.203 στρέμματα γης με εγκαταστάσεις Πολιτικής Αεροπορίας, αμαξοστάσιο Τραμ, ερευνητικά κέντρα, αθλητικές εγκαταστάσεις, Ολυμπιακά ακίνητα κτλ.

Το 2008 η αξία του εκτιμήθηκε στα 8δις ,την Τρίτη 7/6/16 που υπογράφηκε η σύμβαση το αντίτιμο της πώλησης ορίστηκε μόλις στα 914εκ. Για να δώσουμε ένα παράδειγμα με πιο προσιτούς αριθμούς σε εμάς ,έχουμε ένα αυτοκίνητο αξίας 8.000€ και το πουλάμε 914€. Φυσικά το αντίτιμο αυτό θα δοθεί μέσα σε 10 χρόνια εφόσον τηρηθούν οι δεσμεύσεις του Δημοσίου.

Ποίες είναι οι δεσμεύσεις του Δημοσίου; διαβάστε και φρίξτε:
Η μετεγκατάσταση όλων των φορέων του δημοσίου που είναι στον χώρο του παλιού αεροδρομίου καθώς και η κατεδάφιση των κτιριακών εγκαταστάσεων. Σύμφωνα με την μελέτη που αναφέραμε πιο πάνω θα κοστίσουν στο Δημόσιο 648εκ€.

Κατασκευή σήραγγας με τα Μεσόγεια και το Αεροδρόμιο των Σπάτων, υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος ,υποσταθμοί ρεύματος και υποδομές ύδρευσης. Κόστος για το Δημόσιο περίπου 1,8δις.
Φορολογική Αυτοτέλεια.
Δημιουργία φορέα είσπραξης και διαχείρισης. Ο φορέας αυτός θα εισπράττει κάθε είδους τέλη κοινόχρηστα, φύλαξη κτλ τα οποία θα αποδίδονται στον επενδυτή.
Ευθεία παρέμβαση στην Δικαιοσύνη
Απόρριψη όλων των αιτήσεων- ενστάσεων από το ΣτΕ, που αφορούν το Ελληνικό.
Δεν πρέπει να ασκηθεί καμία αίτηση ακύρωσης εναντίον της καινούργιας σύμβασης
Αν παρ’ όλα αυτά βγεί απόφαση η οποία περιορίζει την οικοδομήσιμη επιφάνεια πάνω από 5% ,καταγγελία της σύμβασης με σοβαρές ποινικές και οικονομικές ρήτρες για το δημόσιο.

Πλήρη ασυλία σε όλους τους εμπλεκόμενους.
Σε περίπτωση εύρεσης αρχαίων , η αρχαιολογία εντός 60 ημερών πρέπει να δώσει λύση. Αν λάβουμε υπόψη τα παραπάνω περί οικοδομήσιμης επιφάνειας καταλαβαίνουμε πως η αρχαιολογία πρέπει να τα θάψει ή να τα απομακρύνει.
Δεν λαμβάνεται καμία πρόβλεψη για την προστασία του περιβάλλοντος του αιγιαλού και των υδάτων. Πρέπει να τονίσουμε πως η υπογειοποίηση της Ποσειδώνος γίνεται για να γίνει παραλιακός όλος ο χώρος. 750 στρέμματα αιγιαλού παραχωρούνται χωρίς κανέναν όρο. Ο Αιγιαλός, τα χωρικά ύδατα και ο εναέριος χώρος είναι στοιχεία αναπαλλοτρίωτα ΔΕΝ πωλούνται ΔΕΝ μεταβιβάζονται. Η μεροληψία του κράτους προς τον επενδυτή, του δίνει σαφέστατο προβάδισμα απέναντι σε κάθε άλλη μορφή επένδυσης τουλάχιστον για τον χώρο της Αθήνας.

Η σύμβαση αυτή δημιουργεί ένα κράτος εν κράτη το οποίο εφόσον θα έχει φορολογική αυτοτέλεια και δική του φύλαξη θα δημιουργήσει δικούς του νόμους και δικές του προϋποθέσεις προσέγγισης ανάλογα με το πορτοφόλι των κατοίκων του.

Η Αθήνα από την Τρίτη είναι η μοναδική πρωτεύουσα στον κόσμο που δεν έχει αεροδρόμιο ασφαλείας. Γι αυτό φρόντισαν και οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ που στον νόμο του αεροδρομίου των Σπάτων απαγορεύουν την δημιουργία αεροδρομίου σε απόσταση 100χλμ. Έτσι τα πλησιέστερα αεροδρόμια ασφαλείας είναι της Κρήτης και της Θεσ/νίκης.

Συμπερασματικά να πούμε πως στο Ελληνικό Δημόσιο οι δεσμεύσεις θα κοστίσουν πάνω από 2,5δις. Που θα τα βρούμε; θα τα δανειστούμε, είναι τα χρήματα της δόσης που θα πέσουν στην αγορά. Τα 914εκ που θα εισπραχθούν δεν θα πάνε στα δημόσια ταμεία μιας και ,όπως όλα τα έσοδα από τις “αξιοποιήσεις” του ΤΑΙΠΕΔ πηγαίνουν απ’ ευθείας σε λογαριασμό των δανειστών και όχι απαραίτητα για την αποπληρωμή του χρέους αφού αυτό είναι κάτι που το αποφασίζουν οι δανειστές.

Άρα λοιπόν για να δώσουμε το καλύτερο οικόπεδο της Ευρώπης θα δανειστούμε πάνω από 2,5δις ,δεν θα πάρουμε μια και αυτό το κάνουμε με τον χειρότερο τρόπο που θα μπορούσε να φανταστεί κανείς για τα συμφέροντα της χώρας.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s